
Πλησιάζουμε σιγά σιγά στις διακοπές των Χριστουγέννων και κατ’ επέκταση στα Χριστουγεννιάτικά δώρα που θα αγοραστούν την περίοδο της Black Friday – Cyber Monday. Λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού οι συνθήκες που επικρατούν είναι πιο αβέβαιες από ποτέ ειδικά στον χώρο της λιανικής πώλησης.
Παρόλο που οι συναθροίσεις των οικογενειών και των φίλων έχουν απαγορευτεί, πολλοί είναι οι χρήστες που θα προβούν σε online αγορές και το διάστημα της Black Friday – Cyber Monday θα είναι ιδανικό για αυτούς να ανακαλύψουν ευκαιρίες.
Όσοι από τους Retailers κατάφεραν να χτίσουν την Online παρουσία τους βγήκαν κερδισμένοι στην προηγούμενη καραντίνα, για τον λόγο αυτό πολλοί είναι αυτοί που τους ακολούθησαν. Το να έχει όμως κάποιος απλά ένα Eshop δεν είναι η κατάλληλη στρατηγική που θα τον ωθήσει στην επιτυχία και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις. Υπάρχουν μερικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει τόσο στη Digital Strategy του όσο και στη διαμόρφωση και υποστήριξη του site του.
Οδηγός Black Friday 2020
- Δημιούργησε τα απαραίτητα γραφιστικά που θα μπουν στις καμπάνιες σου, στο Eshop σου, στο NewsLetter σου κ.α . Φρόντισε να είναι ελκυστικά και κατατοπιστικά. Οι χρήστες εκείνη την μέρα δεν θα έχουν χρόνο για χάσιμο, θα θέλουν να δουν όλες τις προσφορές γρήγορα και να αγοράσουν.
- Ετοίμασε τις καμπάνιες σου που θα προσελκύσουν όλους τους πιθανούς πελάτες σου.
- Βεβαιώσου ότι όλα πάνε καλά στο Eshop σου. Μια μέρα σαν την Black Friday οι χρήστες κάνουν έρευνα αγοράς και απευθείας μετατροπές. Δεν θα ήθελες να «πέσει» το site σου από τους πολλούς χρήστες που θα έχεις οδηγήσει από τις καμπάνιες σου. Ακόμα βεβαιώσου πως το Eshop σου είναι Mobile Friendly και πλήρως λειτουργικό.
- Φρόντισε να έχεις ένα Pop up για να ενημερώνεις και να οδηγείς τους χρήστες σου στα προϊόντα των προσφορών.
- Στείλε Neswletters στους πελάτες σου να τους ενημερώσεις για τις προσφορές σου. Προσπάθησε να είναι όσο πιο εξατομικευμένα γίνεται για να έχεις μεγαλύτερο αποτέλεσμα.
- Δείξε σε όλο σου το Eshop, με όποιον τρόπο μπορείς τις εκπτώσεις σου, το ποσοστό ή ακόμα καλύτερα το ποσό που θα κερδίσει ο χρήστης για να τον δελεάσεις.
- Στείλε εξατομικευμένα μηνύματα στο Messenger πριν την λήξη της προσφοράς για να πετύχεις περισσότερες μετατροπές.
- Προνόησε ώστε να δείχνεις στους χρήστες προτεινόμενα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και ακολούθησε Cross Selling ή Up Selling τεχνικές.
- Χρησιμοποίησε πιο άμεσα μηνύματα στις Abandoned Cart καμπάνιες σου.
- Επένδυσε στο Remarketing ειδικά εκείνες τις μέρες ( και όχι μόνο )
Ελπίζουμε ο οδηγός που δημιουργήσαμε να σας βοηθήσει και να έχετε μια όμορφη & επικερδή Black Friday. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.