
Γιατί είναι πιο απαραίτητο από ποτέ να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e–shop) ;
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος e–shop είναι πιο απαραίτητη από ποτέ.
Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η πανδημία του Covid-19 έχει ανατρέψει τα δεδομένα της αγοράς και της καθημερινότητάς μας. Η καραντίνα οδήγησε τους καταναλωτές να καταφύγουν σε μεθόδους αγοράς που δεν γνώριζαν ή δεν ήταν τόσο εξοικειωμένοι στο παρελθόν, όπως οι Click Away αγορές και οι ηλεκτρονικές αγορές.
Πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους να επιβιώσουν και να ανταπεξέλθουν στις εξελίξεις της εποχής δημιούργησαν ή βελτιστοποίησαν το e-shop τους. Αυτή η κίνησή αποδείχθηκε μεγάλο πλεονέκτημα για την αντιμετώπιση της κρίσης που επικρατεί και ήταν ένα βήμα για την επανένταξή τους στην αγορά.
Αν λοιπόν σκεφτόσουν και εσύ να κάνεις αυτό το βήμα τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Τα e-shops ήδη έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο και αυτό θα συνεχιστεί και μετά την πανδημία καθώς θα έχουμε περάσει στη νέα πραγματικότητα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που σου προσφέρει το E-shop ;
- Το e-shop σας είναι ανοιχτό 24 ώρες την ημέρα / 365 μέρες τον χρόνο
Ένα e-shop δεν κλείνει ποτέ και δεν έχει ωράριο, μπορεί να εξυπηρετήσει έναν χρήστη οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν μπει να κάνει έρευνα ή ακόμα και να προχωρήσει σε αγορά. Είναι ένας επιπλέον πωλητής του φυσικού σας καταστήματος που δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ένας χρήστης και μπορεί να εκτελέσει παράλληλα πολλαπλές παραγγελίες. - Προσεγγίσει πελάτες από όλο τον κόσμο
Το e-shop σας δίνει μια θέση στο διαδίκτυο και εξασφαλίζει την παρουσία σας σε όλους τους χρήστες του κόσμου που έχουν ίντερνετ. Η φυσική διεύθυνση του καταστήματός σας δεν αποτελεί πλέον περιορισμό με αποτέλεσμα να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην διεθνή αγορά. Οι παραγγελίες που θα δέχεστε θα είναι από νέους ή ήδη υπάρχοντες πελάτες που μπορεί να βρίσκονται σε οποιαδήποτε τοποθεσία. - Προσφέρει τη δυνατότητα πολλαπλών τρόπων πληρωμής
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που τον εξυπηρετεί καλύτερα. Οι πιο δημοφιλείς τρόποι πληρωμής είναι : μέσω Paypal , με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, Mastercard, American Express) και η αντικαταβολή. - Παρουσιάζει όλες τις προσφορές σας
Τη σημερινή εποχή όλοι οι καταναλωτές αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις για να κάνουν τις αγορές τους και να επωφεληθούν όσο το δυνατόν περισσότερο μπορούν από τη συναλλαγή τους. Το e-shop σας παρουσιάζει όλες τις προσφορές σας στους χρήστες εύκολα, γρήγορα και χωρίς επιπλέον κόστος. - Διαθέτει άμεση επικοινωνία και Wish Lists
Σε περίπτωση που ένας καταναλωτής επιθυμεί ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο το e-shop δίνει τη λύση για να μην χαθεί ο εν δυνάμει πελάτης. Ο χρήστης μπορεί να κάνει προπαραγγελία ενός προϊόντος που είναι σε έλλειψη και να ενημερωθεί από το e-shop μέσω ενός αυτοματοποιημένου email όταν αυτό θα είναι διαθέσιμο για να κάνει άμεσα την παραγγελία. - Αναφέρει χρήσιμες πληροφορίες και στατιστικά
Το e-shop σας τροφοδοτεί με πολύ σημαντικά στατιστικά που μπορούν να συμβάλουν στη λήψη αποφάσεων για τη μεγιστοποίηση του κέρδους. Δείτε πόσα προϊόντα αγοράστηκαν και ποια έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Ελέγξτε τον συνολικό σας τζίρο για οποιαδήποτε διάστημα επιθυμείτε και συγκρίνετε τα αποτελέσματα. Ξεχωρίστε τους Best Sellers κωδικούς σας και προωθήστε τους ανάλογα.
Το e-shop είναι ένα όπλο που κάθε επιχείρηση χρειάζεται το 2021 για να μπορέσει να συμβαδίσει και να κρατηθεί στην αγορά και το μόνο σίγουρο είναι πως διαθέτει μόνο πλεονεκτήματα.
Εσείς ακόμα δεν έχετε το δικό σας e-shop; Η ομάδα του Web Development της Global Concept μπορεί να σας βοηθήσει. Μαζί θα αναλύσουμε τις ανάγκες τις επιχείρησής σας και θα δημιουργήσουμε το e-shop που θα σας επανεντάξει στην αγορά και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας.

Digital Marketing Specialist Wanted – Join the Team!
H Global Concept είναι ένα κορυφαίο full service digital marketing agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη η οποία απαρτίζεται από ξεχωριστά τμήματα που στελεχώνουν μια ομάδα νέων, πλήρως καταρτισμένων & φιλόδοξων ανθρώπων με κοινό παρονομαστή την αγάπη για τη δουλειά τους.
Ένα μίγμα ποικίλων ικανοτήτων, δημιουργικής σκέψης, πρωτοπόρων ιδεών, εμπειρίας και πάθους μέσα από το οποίο δημιουργούνται ολοκληρωμένες & εξατομικευμένες λύσεις που αποσκοπούν στην κάλυψη των αναγκών κάθε επιχείρησης.
Η ομάδα μας είναι πάντα πρώτη στις εξελίξεις σε έναν κλάδο όπου τα γεγονότα και τα trends αλλάζουν καθημερινά.
Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης μας επιθυμούμε να στελεχώσουμε την ομάδα μας με έναν ή μια ακόμη digital marketing specialist που μοιράζεται το ίδιο πάθος με εμάς.
Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να είναι digital – oriented, να έχει το know how όλων των απαραίτητων εργαλείων και κυρίως να συμβάλει με τη στρατηγική του σκέψη στην ανάπτυξη της απόδοσης των πελατών που θα διαχειρίζεται.
Responsibilities
- Διαμόρφωση & υλοποίηση στρατηγικής για πελάτες ποικίλων κλάδων
- Σχεδιασμός, υλοποίηση & βελτιστοποίηση digital campaigns (Facebook, Google Ads, κλπ)
- Προγραμματισμός & κοινοποίηση περιεχομένου στα social media
- Δημιουργία & υλοποίηση Email marketing campaigns
- Ανάλυση απόδοσης ενεργειών
- Δημιουργία report για κάθε account που θα διαχειρίζεται σε μηνιαία βάση
- SEO ενέργειες (Keyword Research, παραγωγή περιεχομένου, technical audit, κλπ)
- Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος
Απαραίτητα προσόντα:
- Απόφοιτος ΑΕΙ/ΑΤΕΙ/ΙΕΚ Marketing, Digital Marketing, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή σχετικού αντικειμένου
- Αποδεδειγμένη εμπειρία τουλάχιστον 1 με 2 έτη σε παρεμφερή θέση
- Performance oriented, προσανατολισμός σκέψης ως προς τη συνεχή βελτίωση του ROAS
- Άριστη γνώση του Business Manager & των Google Ads
- Εμπειρία σε email marketing platforms (Mailchimp, Sendinblue, κλπ)
- Εξαιρετική γνώση MS Office (Excel, Powerpoint, κλπ)
- Εξαιρετική γνώση αγγλικών
- Δημιουργική σκέψη
- Ομαδικό πνεύμα
- Ικανός να ανταπεξέλθει σε γρήγορους εργασιακούς ρυθμούς
- Διάθεση για συνεχή προσωπική εξέλιξη
Θα εκτιμηθούν επίσης:
- Βασικές γνώσεις Photoshop, Canva, Adobe Premier ή σχετικών εργαλείων
- Γνώση του Google Data Studio
- Google Certifications
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει εμπειρίας
- Ευκαιρίες εκπαίδευσης σε σημαντικά σεμινάρια & events του κλάδου
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Σταθερό ωράριο (9.00-17.00)
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τα βιογραφικά τους στο: hr@globalconcept.gr

Black Friday – Cyber Monday 2020
Πλησιάζουμε σιγά σιγά στις διακοπές των Χριστουγέννων και κατ’ επέκταση στα Χριστουγεννιάτικά δώρα που θα αγοραστούν την περίοδο της Black Friday – Cyber Monday. Λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού οι συνθήκες που επικρατούν είναι πιο αβέβαιες από ποτέ ειδικά στον χώρο της λιανικής πώλησης.
Παρόλο που οι συναθροίσεις των οικογενειών και των φίλων έχουν απαγορευτεί, πολλοί είναι οι χρήστες που θα προβούν σε online αγορές και το διάστημα της Black Friday – Cyber Monday θα είναι ιδανικό για αυτούς να ανακαλύψουν ευκαιρίες.
Όσοι από τους Retailers κατάφεραν να χτίσουν την Online παρουσία τους βγήκαν κερδισμένοι στην προηγούμενη καραντίνα, για τον λόγο αυτό πολλοί είναι αυτοί που τους ακολούθησαν. Το να έχει όμως κάποιος απλά ένα Eshop δεν είναι η κατάλληλη στρατηγική που θα τον ωθήσει στην επιτυχία και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις. Υπάρχουν μερικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει τόσο στη Digital Strategy του όσο και στη διαμόρφωση και υποστήριξη του site του.
Οδηγός Black Friday 2020
- Δημιούργησε τα απαραίτητα γραφιστικά που θα μπουν στις καμπάνιες σου, στο Eshop σου, στο NewsLetter σου κ.α . Φρόντισε να είναι ελκυστικά και κατατοπιστικά. Οι χρήστες εκείνη την μέρα δεν θα έχουν χρόνο για χάσιμο, θα θέλουν να δουν όλες τις προσφορές γρήγορα και να αγοράσουν.
- Ετοίμασε τις καμπάνιες σου που θα προσελκύσουν όλους τους πιθανούς πελάτες σου.
- Βεβαιώσου ότι όλα πάνε καλά στο Eshop σου. Μια μέρα σαν την Black Friday οι χρήστες κάνουν έρευνα αγοράς και απευθείας μετατροπές. Δεν θα ήθελες να «πέσει» το site σου από τους πολλούς χρήστες που θα έχεις οδηγήσει από τις καμπάνιες σου. Ακόμα βεβαιώσου πως το Eshop σου είναι Mobile Friendly και πλήρως λειτουργικό.
- Φρόντισε να έχεις ένα Pop up για να ενημερώνεις και να οδηγείς τους χρήστες σου στα προϊόντα των προσφορών.
- Στείλε Neswletters στους πελάτες σου να τους ενημερώσεις για τις προσφορές σου. Προσπάθησε να είναι όσο πιο εξατομικευμένα γίνεται για να έχεις μεγαλύτερο αποτέλεσμα.
- Δείξε σε όλο σου το Eshop, με όποιον τρόπο μπορείς τις εκπτώσεις σου, το ποσοστό ή ακόμα καλύτερα το ποσό που θα κερδίσει ο χρήστης για να τον δελεάσεις.
- Στείλε εξατομικευμένα μηνύματα στο Messenger πριν την λήξη της προσφοράς για να πετύχεις περισσότερες μετατροπές.
- Προνόησε ώστε να δείχνεις στους χρήστες προτεινόμενα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και ακολούθησε Cross Selling ή Up Selling τεχνικές.
- Χρησιμοποίησε πιο άμεσα μηνύματα στις Abandoned Cart καμπάνιες σου.
- Επένδυσε στο Remarketing ειδικά εκείνες τις μέρες ( και όχι μόνο )
Ελπίζουμε ο οδηγός που δημιουργήσαμε να σας βοηθήσει και να έχετε μια όμορφη & επικερδή Black Friday. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πως επηρεάζει ο Κορωνοϊός τους ιδιοκτήτες καταστημάτων;
Η καραντίνα και η συμπεριφορά των καταναλωτών
Για δεύτερη φορά στο διάστημα ενός έτους ο Κορωνοϊός έχει αναγκάσει τους Έλληνες πολίτες και τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να μπουν σε καραντίνα με αποτέλεσμα να κλείσουν όλες οι επιχειρήσεις και να μην «κινείται» η αγορά.
Το διάστημα του πρώτου Lockdown ο κόσμος φοβισμένος για το τι θα αντιμετωπίσει στο μέλλον κλείστηκε στο σπίτι και αγόραζε μόνο τις απαραίτητες για αυτόν προμήθειες όπως φαγητό και χαρτί υγείας. Το #μένουμεσπίτι εφαρμόστηκε από όλη την Ελλάδα με αποτέλεσμα οι χρήστες να περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο κινητό τους και στα social media. Έτσι είχαν άπλετο χρόνο να ψάξουν και να ενημερωθούν για τις αγορές που είχαν σκοπό να κάνουν.
Η στρατηγική των Brands στην καραντίνα
Περίπου στα μέσα του Μαρτίου οι πρώτες δυναμικές διαφημίσεις των Brands, που δεν σταμάτησαν την digital παρουσία τους, ξεκίνησαν να στοχεύουν τους χρήστες που έδειξαν ενδιαφέρον. Ο κόσμος είχε ηρεμήσει από την όλη κατάσταση που επικρατούσε και όχι μόνο ξεκίνησε να κάνει έρευνα αλλά πραγματοποιούσε και αγορές.
Οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα παρόλο που ήταν κλειστά έκαναν πωλήσεις μέσω του Eshop τους. Αρκετοί είναι αυτοί που δημιούργησαν Eshop εκείνη την περίοδο ή βελτίωσαν το ήδη υπάρχον. Ακόμα πολλά καταστήματα που δεν είχαν αυτή την δυνατότητα προσπάθησαν να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες τους και να επωφεληθούν μέσω των Social Media.
Στην δεύτερη πλέον καραντίνα που διανύουμε οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν μεριμνήσει για την βελτιστοποίηση του Eshop τους και έχουν προνοήσει για την προώθηση των προϊόντων τους με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην είναι ζημιωμένοι από αυτήν την κατάσταση αλλά να έχουν και κέρδος.
Πως να προσφέρετε στον χρήστη ασφάλεια μέσω του Eshop σας
Οι χρήστες παρόλο που είναι εξοικειωμένοι με τις online αγορές σε ένα μεγάλο ποσοστό, δεν έχουν συνηθίσει να είναι η μόνη επιλογή τους. Για τον λόγο αυτό είναι ίσως πιο επιφυλακτικοί πριν πραγματοποιήσουν την αγορά τους από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να σας εμπιστευθεί ο χρήστης πρέπει να νιώσει ασφάλεια. Μερικοί τρόποι για να του προσφέρετε ασφάλεια μέσω του Eshop σας είναι:
- Να γράφετε περιγραφή και πληροφορίες για το κάθε προϊόν.
- Να διαθέτετε ένα ακριβές Guideline για τα μεγέθη.
- Περιόδους όπως αυτή που χρειάζονται παραπάνω σιγουριά να υιοθετήσετε στην πολιτική σας Δωρεάν επιστροφή και Δωρεάν μεταφορικά έξοδα.
- Να τους παρέχετε ασφαλείς συναλλαγές.
- Να συνεργάζεστε με Courier που παρέχουν ανέπαφες συναλλαγές.
Ακόμα και με την κατάσταση που επικρατεί μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες που γεννιούνται και να επωφεληθείτε από αυτές. Εμείς από μέρους μας ευχόμαστε να τελειώσει σύντομα η πανδημία του Κορωνοϊού, να βγούμε όλοι υγιείς και να μπορέσουμε να δούμε ξανά τις επιχειρήσεις μας να ανθίζουν.