Το Case Study αφορά το E-shop Bozer Homewear και αναφέρεται στο τρίτο και τέταρτο Τρίμηνο του 2020, που επιτεύχθηκε η αύξηση του τζίρου +274% μέσω της Digital Marketing Στρατηγικής που σχεδιάσαμε και ακολουθήσαμε.

 

Λίγα λόγια για την Bozer Homewear

 

Με έδρα την Θεσσαλονίκη και σαράντα χρόνια παρουσίας και εμπειρίας στον κλάδο της δημιουργίας, κατασκευής και πώλησης έτοιμου ενδύματος με εξειδίκευση στο εσώρουχο και τις πυτζάμες για όλη την οικογένεια, η Bozer Homewear είναι Εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της αναλύοντας διεξοδικά και εξατομικευμένα τις ανάγκες τους, προτείνοντας πάντα την βέλτιστη εμπορική λύση.

 

Η Bozer Homewear με την πολύχρονη ιστορία της και με τους γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης της έχει εδραιωθεί πλέον στην αγορά ως ένας από τους πιο επιτυχημένους Έλληνες κατασκευαστές έτοιμου ενδύματος. Διαθέτει μια μεγάλη μονάδα παραγωγής στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης 2000τ.μ. με δυνατότητα παραγωγής πάνω από 5 τόνους ύφασμα ημερησίως και 5.000 τεμαχίων διαφόρων ετοίμων ενδυμάτων.

 

Όλα τα προϊόντα κατασκευάζονται από βαμβάκι πενιέ κορυφαίας ποιότητας, βάφονται και τυπώνονται με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας με τελικό αποτέλεσμα τα ρούχα να μην ξεβάφουν και να μην μαζεύουν κατά την διάρκεια του πλυσίματος αλλά και να προσφέρουν τις πιο ιδανικές συνθήκες υγιεινής που τόσο απαραίτητες είναι κατά την χρήση των εσωρούχων.Απευθύνεται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό προσφέροντας τα προϊόντα της σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, προσβάσιμες από όλα τα νοικοκυριά ακόμα και από τα πιο οικονομικά αδύναμα.

 

Η Bozer Homewear με την άψογη εξυπηρέτηση της εξασφάλιζε την παροχή προϊόντων της, στο χώρο του εσώρουχου και της πιτζάμας στα καταστήματα που συνεργάζεται πανελλαδικά και μέχρι πρότινος είχε μόνο το ρόλο του Β2Β Retailer. Αυτό όμως άλλαξε με την απόφαση της να κινηθεί στο χώρο του λιανικού εμπορίου και να δημιουργήσει ένα E-shop που θα διαθέτει όλα τα προϊόντα της και θα αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα.

 

Digital Στρατηγική, Marketing Plan και στόχοι του Project

 

Σχεδιάζοντας την Digital Στρατηγική μας ο βασικός στόχος που θέσαμε απο την αρχή ήταν η αύξηση του Brand Awareness της εταιρείας στο ευρύ καταναλωτικό κοινό και ως επι το πλείστον η εισαγωγή της επιχείρησης στην διαδικτυακή αγορά που θα έθετε ως επόμενο στόχο την αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών και κατ επέκταση των πωλήσεων και του κέρδους.

 

Η δυσκολία που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στο συγκεκριμένο project ήταν το κύριο προϊόν μας, καθώς παρόλο που ανήκει στον τομέα της ενδυμασίας, η πιτζάμα και το εσώρουχο δεν είναι ένα προϊόν που όλοι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν με την ίδια συχνότητα όπως  τα ρούχα που φοράνε καθημερινά.

 

Παρόλα αυτά ξεκινήσαμε εφαρμόζοντας βήμα βήμα την Digital Στρατηγική μας και καταφέραμε να μεταδώσουμε στον χρήστη το μήνυμα πως ο καθένας στο σπίτι του θέλει να νιώθει άνετος και όμορφος και ο τρόπος για να το πετύχει αυτό είναι μέσα απο τις πιτζάμες της Bozer Homewear που θα του παρέχουν άνεση, ποιότητα, στυλ και οικονομία.

 

Το 4ο τρίμηνο του 2020 παρατηρήσαμε αύξηση στο Website Traffic και στους χρήστες του site κατά +128%, με τον μέσο χρόνο παραμονής στο site να αυξάνεται κατά +33%. Ακόμα το Bounce Rate, δηλαδή το ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας έπεσε κατά -17% γεγονός που οφείλεται στην προσοχή που δώσαμε στην εμπειρία του χρήστη μέσα στο site και στο περιεχόμενο του.

 

Επιτυγχάνοντας το πρώτο μέρος του σχεδίου μας συνεχίσαμε στο επόμενο βήμα της στρατηγικής μας που ήταν η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Έτσι επικεντρωθήκαμε στην μεγιστοποίηση των κερδών της Bozer Homewear μέσα απο το https://bozer.gr/ .

 

Δημιουργώντας την Buyer Persona του Brand και θέτοντας το target group μας μέσα από τις συνεχείς βελτιστοποιήσεις που πραγματοποιούμε για την απόκτηση της μέγιστης αποδοτικότητας, προέκυψε η άνοδος του Revenue κατά +274% και των Transactions κατά +162% γεγονός που έκανε τον μέσο όρο αξίας κάθε παραγγελίας να αυξηθεί κατά +43%.

 

Ακόμα απο τη σύγκριση των δύο τελευταίων τριμήνων του 2020 προκύπτει πως το E-Commerce Conversion Rate προάχθηκε κατά +4,51%.

 

Τέλος η αδιάλειπτη προαγωγή των KPIs που παρατηρήσαμε, μας οδήγησε στην απόφαση της αύξησης του Ad Spent κατά 104% σε όλα τα κανάλια προβολής που χρησιμοποιούμε στη Digital Στρατηγική μας.

 

 Το πλάνο και τα εργαλεία που μας έφεραν κάθε φορά πιο κοντά στους στόχους μας

 

Η ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη Digital Στρατηγική που σχεδιάσαμε, δεν άργησε να μας φέρει τα αποτελέσματα που επιδιώκαμε. Ο σκοπός μας εξαρχής ήταν να εντοπίσουμε και να εκμεταλλευτούμε όλα τα κανάλια προβολής που βρισκόντουσαν οι πιθανοί πελάτες της Bozer Homewear και να εκτελέσουμε το ιδανικό Performance Marketing που αρμόζει σε μια εταιρεία σαν κι αυτή. Έτσι ξεκινήσαμε να χτίζουμε την online παρουσία του Brand στα Social Media προβάλλοντας με συνέπεια και προσοχή τις collection και τα προϊόντα. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήσαμε ένα ισχυρό engagement με το κοινό της Bozer Homewear που προσδίδει αξιοπιστία στο Brand.

 

Βασικός πυλώνας και στις διαφημιστικές μας ενέργειες ήταν αντίστοιχα τα Social Media όπου με στοχευμένες καμπάνιες, τόσο σε κοινό όσο και σε περιεχόμενο, αλλά και με τα δυναμικά εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε καταφέραμε να αυξήσουμε το Social Media Revenue κατά +203%.

 

Ενώ γνωρίζαμε από την αρχή ότι θα επικεντρωθούμε στα Social Media απο την στρατηγική μας δεν παραλείψαμε τα Google Ads και όλα τα διαθέσιμα κανάλια προβολής της Google που είχαν υποστηρικτικό ρόλο στις καμπάνιες μας και μας απέφεραν +147% άνοδο του Google Ads Revenue.

 

Τέλος η Digital Στρατηγικής μας περιελάμβανε την συλλογή των email των χρηστών που έκαναν εγγραφή στο Newsletter ή πραγματοποιούσαν μια αγορά από το E-shop. Η λίστα αυτή των emails  χρησιμοποιήθηκε στη μηνιαία αποστολή Newsletters για την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές, την επίδειξη της νέας Collection κ.α . Οι καμπάνιες των Email Marketing που ολοκλήρωναν την digital στρατηγική μας, έφεραν ως αποτέλεσμα την αύξηση του Revenue στο συγκεκριμένο κανάλι κατά +407%.

 

 

Εν κατακλείδι

 

Παρόλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε από την αρχή που αναλάβαμε αυτό το Project μέχρι να μας δικαιώσουν τα αποτελέσματα, κατορθώσαμε να εντάξουμε την Bozer Homewear τόσο στον ψηφιακό κόσμο όσο και στο σπίτι της μέσης ελληνικής οικογένειας.

 

Οι απαιτήσεις του συγκεκριμένου Project δεν παύουν να είναι υψηλές, όμως η οργάνωση, η δημιουργία και η εκτέλεση του Marketing Plan που τέθηκε εξαρχής μας φέρνουν καθημερινά πιο κοντά στην εκπλήρωση των στόχων και των προσδοκιών μας.

 

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *