Το Εmail Marketing αποτελεί από τα πιο σημαντικά εργαλεία του digital marketing. Μπορεί σαν μέσο για κάποιους να φαίνεται old school, αλλά σας βεβαιώνουμε οτι μόνο έτσι δεν είναι. Με μία βάση δεδομένων από 4,5 billions emails παγκοσμίως, είναι εύκολο να υποστηρίξουμε ότι λίγο – πολύ όλοι έχουν στη διάθεση τους ένα email που χρησιμοποιούν είτε για διαδικτυακή επικοινωνία, είτε για επαγγελματική είτε απλά για να μπουν στα social media προφίλ τους.
To email marketing θεωρείται ένα από τα πιο αποδοτικά μέσα διαφήμισης καθώς το ROI του αντιστιστοιχεί σε 35$ για κάθε δολάριο που ξοδεύτηκε , πολύ ψηλό σε σχέση με άλλα κανάλια διαφήμισης.
Ποια είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του Email Marketing;
-Στατιστικά
Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες newsletter που ανάλογα με το πακέτο που επιλέξει ένα brand να αγοράσει, ξεκλειδώνονται πολύ ενδιαφέροντα features που μπορούν να βοηθήσουν μια εταιρεία να βελτιστοποιήσει ακόμα πιο πολύ τις αποδόσεις του email marketing. Παράλληλα, υπάρχει πάντα η στατιστική ένδειξη που δείχνει πόσοι άνοιξαν το email τους (open rate), πόσοι έκαναν κλικ στους συνδέσμους(click rate) και φυσικά ποια έκαναν unsubscribe, οπότε άμεσα έχετε την γνώση για την δυναμική του newsletter σας και συνεπώς τη δυνατότητα να προβείτε σε βελτιστοποιητικές ενέργειες για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις μελλοντικές σας καμπάνιες.
-Εποχικότητα
Ενας πολύ άμεσος τρόπος για να επικοινωνήσετε συγκεκριμένες προσφορές, νέα και εποχιακά προϊόντα, είναι φυσικά η δημιουργία ενός newsletter. Προσαρμόστε το μήνυμα σας ανάλογα με την αγοραστική διάθεση και κοινοποιήστε άμεσα στο κοινό σας για τις ευκαιρίες ή τα νέα που τους περιμένουν.
-Προσωποποιημένο
Τι πιο ωραίο , όταν μπορείτε να απευθύνεστε προσωπικά στον αναγνώστη του newsletter σας χρησιμοποιωντας το όνομα του! Ναι, υπάρχει η δυνατότητα αυτή και έρευνες έχουν δείξει ότι σημειώνεται καλύτερο open rate όταν υπάρχει αυτη η προσφώνηση.
-Σταθερότητα
Αν στην στρατηγική προβολή του brand σας έχετε εντάξει τα κανάλια του Fb και της Google, θα γνωρίζετε καλά την υπέροχη συχνή κυκλοθυμία που παρουσιάζουν οι αλγόριθμοι αυτών των καναλιών.Στο email marketing δεν συμβαίνει το ίδιο. Τα πράγματα είναι πιο απλά και πιο σταθερά.
Η δομή ενός email
First things first
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και ποιοι είμαστε εμείς για να διαφωνήσουμε.Πράγματι, ένα καλά δομημένο email πρέπει να έχει σωστό τίτλο για να πληροφορεί άμεσα τον παραλήπτη για το τι πρόκειται να διαβάσει. Ανάλογα τον κλάδο που εκπροσωπείτε η χρήση λίγων emojis, είναι επίσης ευπρόσδεκτη.
Keep your message alive!
Κρατήστε το μήνυμα σας συγκεκριμένο. Διαμορφώστε τo email σας σύμφωνα με τα brand guidelines σας. Όποιο και να είναι το μήνυμα σας, διατηρήστε το σαφές, αναδεικνύοντας το value που έχει για τον πελάτη/αναγνώστη σας.
C.T.A For Ever
Τα Call to Actions είναι η ενέργεια που ζητάτε από τον αποδέκτη του email σας.Θέλετε να μεταβεί στον ιστότοπό σας, να διαβάσει το blog σας, να κατεβάσει ένα ebook, να προβεί σε μια κριτική ; Πολύ ωραία, απλά οδηγήστε τους εύκολα εκεί που θέλετε με την λογική του One click step. Bold κείμενο, highlight text box, το σωστό url (!) και είστε έτοιμοι!
Do not disturb!
Ερευνήστε το κοινό σας σε συνδυασμό με το προϊόν σας και την επαναληψιμότητα της αγοράς που διαθέτει. Δείτε τον (καλό) ανταγωνισμό σας και θέστε ένα όριο στα emails που στέλνετε. Μη το παρακάνετε γιατί κανείς δεν θέλει να γεμίζει το inbox του με emails που είτε δεν τον ενδιαφέρουν είτε προωθούν το ίδιο ακριβώς πράγμα.
It hurts to say GoodBye.
Στο κάτω μέρος του email σας, πάντα θα πρέπει να υπάρχει η επιλογή του unsubscribe. Παρόλο που κανείς δε το θέλει πρέπει ο χρήστης να έχει την επιλογή να το κάνει.Φυσικά, υπάρχει και η θετική πλευρά.Αν αυτός ο χρήστης δεν είχε κάποια αξία για το brand σας, δεν συνδέθηκε ποτέ ιδιαίτερα μαζί του, τότε η καλύτερη επιλογή είναι αυτή, καθώς δεν θέλετε να πληρώνετε για επαφές που δεν πρόκειται να ακολουθήσουν καμία ενέργεια για εσάς.
Τip: H γνωστή email πλατφόρμα του Moosend, μας πληροφορεί οτι η Παρασκευή είναι η καλύτερη ημέρα για να στέλνετε email , καθώς εμφανίζει το πιο υψηλό open και click-through rate!
Αν θέλετε να μάθετε και άλλα μυστικά για την επιτυχημένη προβολή της επιχείρησης σας , μη διστάσετε να μας καλέσετε για να συζητήσουμε διεξοδικά για το δικό σας ξεχωριστό brand!