
Η καραντίνα και η συμπεριφορά των καταναλωτών
Για δεύτερη φορά στο διάστημα ενός έτους ο Κορωνοϊός έχει αναγκάσει τους Έλληνες πολίτες και τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να μπουν σε καραντίνα με αποτέλεσμα να κλείσουν όλες οι επιχειρήσεις και να μην «κινείται» η αγορά.
Το διάστημα του πρώτου Lockdown ο κόσμος φοβισμένος για το τι θα αντιμετωπίσει στο μέλλον κλείστηκε στο σπίτι και αγόραζε μόνο τις απαραίτητες για αυτόν προμήθειες όπως φαγητό και χαρτί υγείας. Το #μένουμεσπίτι εφαρμόστηκε από όλη την Ελλάδα με αποτέλεσμα οι χρήστες να περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο κινητό τους και στα social media. Έτσι είχαν άπλετο χρόνο να ψάξουν και να ενημερωθούν για τις αγορές που είχαν σκοπό να κάνουν.
Η στρατηγική των Brands στην καραντίνα
Περίπου στα μέσα του Μαρτίου οι πρώτες δυναμικές διαφημίσεις των Brands, που δεν σταμάτησαν την digital παρουσία τους, ξεκίνησαν να στοχεύουν τους χρήστες που έδειξαν ενδιαφέρον. Ο κόσμος είχε ηρεμήσει από την όλη κατάσταση που επικρατούσε και όχι μόνο ξεκίνησε να κάνει έρευνα αλλά πραγματοποιούσε και αγορές.
Οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα παρόλο που ήταν κλειστά έκαναν πωλήσεις μέσω του Eshop τους. Αρκετοί είναι αυτοί που δημιούργησαν Eshop εκείνη την περίοδο ή βελτίωσαν το ήδη υπάρχον. Ακόμα πολλά καταστήματα που δεν είχαν αυτή την δυνατότητα προσπάθησαν να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες τους και να επωφεληθούν μέσω των Social Media.
Στην δεύτερη πλέον καραντίνα που διανύουμε οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν μεριμνήσει για την βελτιστοποίηση του Eshop τους και έχουν προνοήσει για την προώθηση των προϊόντων τους με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην είναι ζημιωμένοι από αυτήν την κατάσταση αλλά να έχουν και κέρδος.
Πως να προσφέρετε στον χρήστη ασφάλεια μέσω του Eshop σας
Οι χρήστες παρόλο που είναι εξοικειωμένοι με τις online αγορές σε ένα μεγάλο ποσοστό, δεν έχουν συνηθίσει να είναι η μόνη επιλογή τους. Για τον λόγο αυτό είναι ίσως πιο επιφυλακτικοί πριν πραγματοποιήσουν την αγορά τους από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να σας εμπιστευθεί ο χρήστης πρέπει να νιώσει ασφάλεια. Μερικοί τρόποι για να του προσφέρετε ασφάλεια μέσω του Eshop σας είναι:
- Να γράφετε περιγραφή και πληροφορίες για το κάθε προϊόν.
- Να διαθέτετε ένα ακριβές Guideline για τα μεγέθη.
- Περιόδους όπως αυτή που χρειάζονται παραπάνω σιγουριά να υιοθετήσετε στην πολιτική σας Δωρεάν επιστροφή και Δωρεάν μεταφορικά έξοδα.
- Να τους παρέχετε ασφαλείς συναλλαγές.
- Να συνεργάζεστε με Courier που παρέχουν ανέπαφες συναλλαγές.
Ακόμα και με την κατάσταση που επικρατεί μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες που γεννιούνται και να επωφεληθείτε από αυτές. Εμείς από μέρους μας ευχόμαστε να τελειώσει σύντομα η πανδημία του Κορωνοϊού, να βγούμε όλοι υγιείς και να μπορέσουμε να δούμε ξανά τις επιχειρήσεις μας να ανθίζουν.