Social Media Marketing.
Global Concept
Διανύουμε αναμφισβήτητα την εποχή ενός ψηφιακού κόσμου, με τα Social Media να έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας μετρώντας πάνω από 3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Ένας τρόπος επικοινωνίας και διασκέδασης για τους χρήστες που εξελίχθηκε στο κορυφαίο μέσο διαφήμισης για τις επιχειρήσεις καθώς προσφέρει άμεση επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες κυριολεκτικά σε κάθε κλάδο.
01
Το Facebook είναι το πιο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Προσφέρει μια γκάμα διαφημίσεων για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς και δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας σε χρήστες με βάση γεωγραφικά, ηλικιακά ή άλλα κριτήρια ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους.
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται καθώς ο χρήστης χρησιμοποιεί την εφαρμογή του Facebook είτε από υπολογιστή είτε από κινητό και τους δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μαζί σας, να μεταφερθούν στην ιστοσελίδα σας ή ακόμα και να κάνουν απευθείας αγορές των προϊόντων σας.
Το μόνο σίγουρο είναι πως το Facebook αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την προώθηση της επιχείρησής σας.
To Instagram τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση αναγνωρισιμότητας καθιστώντας το ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως.
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται καθώς ο χρήστης περιηγείται στο περιβάλλον του Instagram και του προσφέρουν τις ίδιες δυνατότητες με αυτές του Facebook.
Χρησιμοποιείται από εκατομμύρια brands με μια πιο lifestyle προσέγγιση, καθώς οι χρήστες δείχνουν διαφορετική συμπεριφορά κατά τη περιήγησή τους στο Instagram.
02
03
GOOGLE MY BUSINESS
Το Google My Business είναι ένα εργαλείο στο οποίο μπορούν οι επιχειρήσεις να διαχειρίζονται την διαδικτυακή τους παρουσία, δίνοντας πληροφορίες για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες & γενικότερα στοιχεία & νέα που αφορούν το brand τους.
Προσφέρει μια ποικιλία digital εργαλείων που βοηθούν στην αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τους χρήστες τους & διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην online ενίσχυση του brand awareness.
04
Το Linkedin είναι ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερους από 1,8 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην Ελλάδα. Περιλαμβάνει προφίλ επιχειρήσεων αλλά και προσωπικά προφίλ.
Διαθέτει παρόμοιες τακτικές και στοχεύσεις όπως το Facebook και τα Google Ads. Απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις και για αυτόν ακριβώς τον λόγο οι περισσότερες εταιρίες, είτε μεγάλες είτε μικρές, το έχουν εντάξει ενεργά στις digital στρατηγικές τους.
05
To Pinterest είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, διαμοιρασμού στατικών και κινούμενων εικόνων και βίντεο. Θεωρείται ως μια μηχανή αναζήτησης εικόνων και ενδιαφέροντών και αποτελεί πηγή έμπνευσης πολλών χρηστών.
Είναι ένα από τα πιο ανερχόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των τελευταίων ετών και μια πολύ σημαντική πηγή επισκεψιμότητας νέου κόσμου προς το site σας, ιδιαίτερα σε fashion industries.
Έχει μεγάλη σημασία η παρουσία μιας επιχείρησης, στο Pinterest, που θέλει να αφηγηθεί την ιστορία της και να δείξει τα προϊόντα ή της υπηρεσίες της.
Είναι ένα από τα πιο ανερχόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των τελευταίων ετών και μια πολύ σημαντική πηγή επισκεψιμότητας νέου κόσμου προς το site σας, ιδιαίτερα σε fashion industries.
To Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που έχει ως χαρακτηριστικό την δημοσίευση κειμένου με όριο τους 280 χαρακτήρες, γνωστό και ως Tweet.
Συγκαταλέγεται σε ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, με περισσότερους από 275 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και προωθεί τον δημόσιο διάλογο, την ενημέρωση των χρηστών και την ανταλλαγή απόψεων.
Περισσότερο από το 60% των B2B επιχειρήσεων το χρησιμοποιούν ενεργά στη digital στρατηγική τους.
06
07
TIK TOK
Το Tik Tok είναι ένα ανερχόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με κύριο χαρακτηριστικό τα αυτοδημιούργητα βίντεο. Τα τελευταία χρόνια απέκτησε τεράστια αναγνωρισιμότητα, κυρίως σε νεαρότερες ηλικίες και πλέον αποτελεί μια από τις αγαπημένες εφαρμογές των χρηστών παγκοσμίως.
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στους χρήστες σε μορφή βίντεο καθώς περιηγούνται στην αρχική τους ροή.
Υπάρχει μεγάλη αλληλεπίδραση από τους χρήστες και το σίγουρο είναι πως εφόσον το προφίλ της εταιρείας σας ταιριάζει στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο, η παρουσία σας σε αυτό μπορεί να φέρει τεράστια απήχηση.